13 Kasım 2014 Perşembe

AHMET KAYA -Doğum Günü Şarkısının Sözleri- Şarkı Sözleri

AHMET KAYA- Doğum Günü Şarkısının Sözleri

İnsanların yüzlerini 
Göremiyorum
Boğazım düğüm düğüm
Çözemiyorum
İstesen de yanına gelemiyorum
Tutsam şu karanlığı
Tutsam da yırtsam
Ah elim tutuşmasa elini tutsam
Susmasan konuşsan.
Sesini duysam
Tutsam güzel yüzünü
Bağrıma bassam
Doğum günüm bugünüm.
Doğum günüm gülüm
Doğum günüm diyorsun
Doğum günün kutlu olsun
Mutlu ol senelerce
Sana boncuktan kuş yaptım
Konacak pencerene
Karakollar beni alır
Sorgular gecelerce
Hiç bekleme belki gelmem
Gelemem senelerce




Ahmet Kaya Doğum Günü Şarkısı Google Aramaları
Sana Boncuktan Bir kuş Yaptım şarkısı sözleri,ahmet kaya karakollar beni alır,Gelemem Senelerce şarkı sözü,istesende yanına gelemiyorum şarkı sözü


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder