22 Eylül 2014 Pazartesi

Sitenize Dinamik Sosyal Medya İkon Butonları Ekleyin Kodu- HTML KOD CANAVARI

Sitenize Dinamik Sosyal Medya İkon Butonu Eklemek ister misiniz?Son derece Şık Olan Bu İkon 
Butonu Sitenizin havasına Hava katacak.
Kod :Css ve Html ile hazırlanmış olup Öncelikle Sitenizin Üst Bölümünde Bir yere gadget ekle den
Html-Javascript ekleden Html Kısmına html kodumuzu ekliyoruz
Sonra Şablonlara gelip Özelleştir diyoruz.En alt kısımda bulunan Css Ekle yede Css kodumuzu ekliyoruz,
Sonrasında ise çok şık olan bu sosyal medya ikonu sitenizde gadgetinizin olduğu yerde gözüküyor,Yazımın sonuna gelirken unutmadan 
Google +,Facebook,Pinterest,Linkedn,Youtube linklerinizi  ...BURAYA GİRİNİZ Yazan yere linkleri değiştiriyoruz.


Dinamik Sosyal Medya Butonları 
ÖNİZLEME



HTML KOD

CSS KOD



Yapamayan Arkadaşlar Yorumlar aracılığıyla ulaşıp sitelerinin adresini yazarlarsa yardımcı olabilirim arkadaşlar




38 yorum:

  1. İhitiyacım olan herşey burada bu dinamik sosyal medya butonlarını beğendim gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Butonları çok beğendim, ama kendi siteme uygularken butonlar alt alta sıralandı yanyana sıralanması gerekirken. Ve ayrıca, butonların içindeki yazıların rengi de beyaz olmadı. Bu sorunu nasıl aşabiliriz.

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyguladığınız gadgetın genişliği bi faktör,blogger da yapısı gereği bi scriptir,mesela uyguladığınız gadgetin yerini değiştirin,eğer olmazsa adresinizi buraya yazın yardımcı olalım

      Sil
    2. uyguladığın yer bir divin veya tablonun içindeyse genişliği yetmiyor olabilir yada cssd float:left yazan bi yer varmı kontrol et

      Sil
  3. peki ya bu iconların daha küçük olmasını istiyorsam? ve iconları da kendi klasörümden çekmek istiyorsam? denedim ama beceremedim. yardımcı olabilirseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. css deki background imagedeki adresi tarayıcıda aç resmi kaydet sonra aynı kodu kaydettiğin yerdeki resimle değiştir

      Sil
  4. çokta iyi oldu eyw admin

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Yapamıyorum web sitem Gazihanyucel.com yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  7. ay offf yapamadım yaa

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. video lu anlatımı yok mu bunun yaa :/ yapamadım. www.tolgaceylann.com web sitem

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederiz...
    http://artidanismanlik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederiz...
    http://artidanismanlik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  12. yeni sekmede nasıl açıcaz bu bağlantıyı ? siteye ekledim ben ama tıkladığımda yeni sekmede açılmıyor ?

    YanıtlaSil
  13. admin sitene nasıl reklam verdi biraz anlatır mısın

    YanıtlaSil
  14. peki instagram da olmasını istiyorsak ne yapacağız

    YanıtlaSil
  15. peki instagram da olmasını istiyorsak ne yapacağız

    YanıtlaSil
  16. alt alta oldular ve ikonlar gözükmüyor yazı şeklinde madde halindeler yardım ederseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkür ederim. çok şık durdu sayfamda. bir iki güne sayfayı yayınlıyorum. görürsünüz sizlerde.Ellerinize sağlık.
    1-2 güne www.firatemen.com adresine bakın göreceksınız iletişim bölümünde.

    YanıtlaSil
  18. www.uyuyanngezer.xyz olmuyor hocam

    YanıtlaSil
  19. üstat selamlar, bu listeye instagram öncelikli güncel sosyal medya ikonlarını nasıl ekleyebiliriz.

    YanıtlaSil
  20. benim de alt alta oldu :(
    http://neisyapalim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  21. responsive nasıl yaparım ?

    YanıtlaSil
  22. responsive nasıl yaparım ?

    YanıtlaSil
  23. hocam instagram nasıl eklenir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. css kısmına .exprite{float:left} kodunu deneyin lütfen.

      Sil
  24. sayfan responsivse css dosyasına ekleyince oluyor ben yaptım

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Ben bir E-Mailing sayfası hazırlıyorum, sayfamın en altına ekleyemiyorum rica etsem acil geri dönüş yaparmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Css kısmına .exsprite{float:bottom} kodunu deneyebilirsiniz.

      Sil
  27. Teşekkür ederim faydalandım.

    YanıtlaSil
  28. Hocam iconun başladığı yerde boşluk var. Oraya bir tane daha sığar resmen. orayı en en baştan başlamasını sağlayamaz mıyız?

    YanıtlaSil
  29. icon çok şahane fakat ben yeniyim kodları nasıl birbirine bağlamam gerekiyor biraz açıklarmısınız lütfen

    YanıtlaSil